HDT dansar för Arbrå HK




Lördag 9/2

13.00 Dansarna på plats

13.30 show 1, innan match -ca 7 min

14.30 show 2, i paus -ca 3 min

Söndag 10/2

12.45 Dansarna på plats

13.15 show 1, innan match -ca 7 min

14.30 show 2, i paus -ca 3 min

16.00 show 3, innan Div2 match -ca 3,5 min



Show 1

Rock on –Maja, Kristin, Matilda, Clara (Hanna)
Egen, valfri kostym. Svart och tight. Strumpor. Uppsatt hår.

Skrillex
Grupp 1: Vendela, Caroline, Elin/Clara, Lydia & Frida
Grupp 2: Hanna W, Linnea, Karin K, Isolde & Anton
Grupp 3: Sofia, Fridan, Evelina, Theresia, Axel (& Karin M)

Vinröd t-shirt. Svarta skor OCH strumpor. Knäskydd. Svarta byxor, valfri modell. Uppsatt hår.

Robyn 1 –Kristin, Elin, Maja, Matilda & Hanna R.
Svarta hellånga tights, vinröd t-shirt, svarta strumpor.

Robyn 2 –Kristin, Elin, Maja, Matilda, Hanna R, Hanna W, Linnea, Caroline, Clara & Sofia.
Svarta hellånga tights, vinröd t-shirt, svarta strumpor.




Show 2
Svarta byxor, vit top, färgglada och enfärgade strumpor, adidasjackor eller liknande…

Turn me on –del 1. Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Hanna R, Vendela, Caroline, Clara, Elin, Frida, Lydia, Linnea, Isolde, Anton, Fridan, Evelina, Axel.

Turn me on –del 2. Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Hanna R.

Beatiful people –del 1. Kristin, Maja, Karin K, Hanna R.

Beautiful people –del 2. Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Hanna R.



Show 3

Push up on me
Vinröd t-shirt, svart HDT jacka, stora svarta byxor/HDT byxor. Svarta skor och strumpor. Uppsatt hår.

Vers 1 + Refr1 Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Vendela, Caroline, Clara, Elin, Frida, Lydia, Linnea, Isolde, Anton, Fridan, Evelina, Axel.


Vers 2 + Refr 2 –ett fåtal

Pardelen –ett fåtal

Girlie - Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Vendela, Caroline, Clara, Elin, Frida, Lydia, Linnea, Isolde, Anton, Fridan, Evelina, Axel.

Kanon - Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Hanna R, Vendela, Caroline, Clara, Elin, Frida, Lydia, Linnea, Isolde, Anton, Fridan, Evelina, Axel.

Vers 3 + refr 3 - Sofia, Kristin, Hanna W, Matilda, Theresia, Karin K, Maja, Hanna R, Vendela, Caroline, Clara, Elin, Frida, Lydia, Linnea, Isolde, Anton, Fridan, Evelina, Axel.




Jag tror att jag har fått till det men har SÄKERT missat en hel del… Vi löser imorgon!! Kram på er, ni är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0