mössorna -hur gör vi?

ja, hur gör djur? (allmänbildning aka omvärldskunskap eller värdelöst vetande: på förr fanns det ett supertrevligt svt-program som hette "söndagsöppet" där tävlingen "hur gör djur" bodde. jättefint. folkbildning på bästa sändningstid. ett av inslaget, med ormar inte spindlar, gav mig även en av mitt livs värsta mardrömsnätter. hua...)
hur som haver och lakritsbåtar... samtliga mössor är färdigstickade och finns på bloggen (nedan) samt på facebook. och ja det räcker till alla. till och med till mig. (min första alldeles egna mössa som jag kanske kan få behålla. snälla.) nu är det glada paxleken som gäller. först till kvarn får durumvetemjöl ni vet. in och tagga bilden på just den mössan du önskar äga så får vi se om inte påskharen kan kirra biffen. först till pax gäller och man får bara paxa en mössa. koll? hoppas så för paxleken börjar nu!
Jag har redan taggat min jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0