kurs vecka 26?

Hej hopp i sommarvärmen!

Jag är lite sugen på att köra en workshop i sommar och vill se om det finns intresse för det. Här är lite om hur jag har tänkt och så får vi se om det går att få till. 

Jag tänker på vecka 26, tisdag 26 juni, onsdag 27 juni, torsdag 28 juni, på eftermiddagarna så att man hinner med att jobba på dagarna. Jag har tänkt att köra någonting i stil med 1 timme balett, 1,5 timme modernt med sista halvtimmen som repertoar. 300 kr per person. om det finns andra önskemål på hur klasserna läggs upp eller om ni vill ha andra klasser så som eget skapande eller liknande så kan vi fixa detta. Eller om det finns andra datum som passar bättre för er så kan vi absolut diskutera fram detta. 

Så hör gärna av er genom att kommentera eller så kan ni skriva ett mail till mig på [email protected]

Hoppas att det är bra med er alla och att ni trivs i dom första värmande dagarna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0