Sweep -här kommer rollerna

  1. 3 grupper (Grupp 1: Emelie, Britta, Peter, Elin Sv, Madelen. Grupp 2: Kristin, Hanna R, Felix, Frida, Elin G. Grupp 3: Nea, Hanna J, Sara AC, Lin, Melinda.)
  2. "Eldklot": Nea, Kristin, Hanna R, Cecilia
  3. Street  del 1: Elin G, Peter, Felix, Sebastian, Melinda
  4. For Me del 1: Hanna J, Frida, Jasmine
  5. Street del 2: Elin G, Peter, Felix, Sebastian, Melinda, Jasmine, Hanna J, Frida, Kristin, Nea, Emelie
  6. For Me del 2: Hanna J, Frida, Jasmine, Hanna R, Cecilia, Sara AC


Tror jag lyckats få med allt... Ber jättemycket om ursäkt om jag missat något/någon.


Kommentarer
Postat av: Elin Sjöholm

Ska alla vara med på den här? Isf har du nog glömt mig..

2011-04-03 @ 19:42:09
Postat av: Maja Skoglund

Jag säger som Elin, fast jag vet ju inte om alla ska vara med.

2011-04-04 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0