eventuellt filma / stora skutts del

Hej!

Det finns ett utbyte med polen och tyskland sedan förut.
I år kommer vi inte att resa till berlin för att delta i den gala
som är där. Istället spelar vi in en dvd med litet dans och en hälsining
från gymnasiechefen thomas rotter. Dvd'n ska skickas till förorten strausberg
i berlin. Galan är en stor grej där och samlar in pengar till välgörenhet. Året
jag åkte ner med es06 samlade vi in pengar till "mitt" barnhem i Vijayawada, Andrha Pradesh
Indien. förra året tror jag det samlades till ett barnhem i afrika. I år vet jag inte.

Koreografier: 1) scream - hedeneleverna dansar
                    2) seven - tror att hanna sa.... pir 1 och 2
                    3) can can .... nea, britta, hanna j, bodil, elin g, emelie, frida, hanna r.

Vi dansar igenom på måndag. Vad gäller can can så är allt lika förutom på ett par ställen
där främre raden i början gör en sak, bakre vänster och höger en annan.
Kickarna.... främre börjar med böjt... bakre börjar med sträckt

Korset.... tänk på att platsen i korset avgör om du kommer fram eller bak på slutet.
placering     X                    X: främre rad      O: bakre rad
               X    O
                  O

På slutet hjular främre rad medan bakre höjer armarna. Alla i spagat.


Scream - peter, felix, sara c, britta, nea, bodil, elin g, frida, emelie,
Vilka är A respektive B ?  (tack sara för svaret)
A: nea, britta, sara c, emelie hanna j ? 
B: peter, felix, bodil, elin, frida, ?




can can - dräkt kjol, uppsatt hår, karaktärsko. mina går att låna både sko (stl 38)  och kjol.
              läppglans! mascara.

scream: sneakers, ufobyxa (mina stl s finns att låna) linne med relativt smala axelband i
             antingen; grön, gul, rosa. utsläppt hår.


Filma blir under kommande vecka någon gång, kanske krockar med annat.
Inte mycket att göra åt det. Galan i Berlin ske 13/2 så filmen ska ner innan dess..... :-) / kram

Kommentarer
Postat av: sara c

Kul! Hanna j är A

2010-01-29 @ 07:08:16
Postat av: Britta

Vill hemskt gärna låna Stora Skutts kjol!

2010-01-29 @ 13:00:56
Postat av: Elin

Det här kommer bli kalas! :D

2010-01-29 @ 15:51:36
Postat av: emelie olsson.

går det bra med gröna ufo´s på scream? :)

2010-01-29 @ 16:54:04
Postat av: Peter

Jag har inget gult/rosa/grönt linne men jag ska leta. någon som har en pappa som har det?

2010-01-29 @ 21:39:36
Postat av: Hanna

tyvärr Peter, blev väl inte direkt succé när jag frågade pappsen om man säger så... inget linne här...

2010-01-30 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0