uttagning: DADGAD

Hej på er alla fina dansare och tack för ert tålamod!

Det har varit jätteroligt att öva in den här koreografin! Ni har alla tagit ert eget ansvar och drivit arbetet framåt... Vilken glädje! En sån här gång är det toppen att få vara dansfröken :)

Jag har tittat på er tekniska utveckling, ert uttryck, nur ni greppat stilen och även tolkningen av "dansare - inte dansare"

Jag tänker mig att följande par gör DADGAD:

Hanna R & Camilla

Britta & Kristin

Frida & Hanna J

Reservpar:

Elin G & Emelie


Men... Det finns ett MEN:

Under info-veckan för årskurs 9, v 45, skulle jag vilja att Bodil & Peter gör den och på Höghammar-Heden föreställningen vecka 50 skulle jag vilja att Sara C & Felix får chansen.

Dock kvarstår önskningen att vi alla tillsammans ska få göra den någon gång... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0