efter torsdagens träning 1 okt

Tack för kvällens träning alla!

Floorpasset är så himla nyttigt för alla danskroppar.
Jag tänker att det är många som behöver tänka på att
sträcka igenom ståbenet vid battementövningar.
Många behöver också sträcka igenom överkroppen
när vi gör ronder och legswings liggande på sidan.
Den behöver liksom lyftas från höfterna, förlängas.

När vi ligger på mage och gör develloper ska ståbenet
vara i utåtvridet läge.

Det gick betydligt bättre med ryggövningarna idag.
Bättre gick det också att kicka med tysta hälar.
Alla framsteg räknas, oavsett storlek.

Dark Road blir jättefin.
Det blir även Big Sky
Indiska kommer att bli snyggt och rent.
Baletten känns helt rätt.
Harder blir nu så tung jag vill ha den.
Sopdansen blir nu både roligare och showigare... :-)
Dockan med Peter och Emelie kommer att bli kalas.

Sen blir det spännande med den nya moderna.... :-)

Tack hörrni för ikväll och tack till lilla skutt för att du
dansar så nyanserat och fint. / :-)))))

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Hej Camilla! :D

Jag vill hitta kontakt med dig. Forsøker via denne sidan.

Jag heter Anastasia, har kommit till Sverige från Norge en månad sedan och vill forsetta med dans. Har redan provad I Dansoteket 2 gånger med Sara Svensson. Hon anbeffalte meg att kontakta er. Men vet inte hur...

Kan du svare meg?( tilf. 0761146988 eller e-post ) Har jag muljughet att prata med dig? Vill gjerne dansa och vill inte sluta med det...:) Vill också veta lite mer om denna Dansteateret.:D

Hilse Anastasia

2009-10-04 @ 19:00:49
Postat av: Anonym

hej Anastasia!

kolla in på facebook

camilla lucchesi

2009-10-05 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0