VIKTIGT! för alla och särskilt för er som var med och föreläste


ÄNDRINGAR I SCHEMAT!

Dansföreställning i Gävle tisdag 24/11.
Gävle teater.
Du som var med och föreläste har en fribiljett!
Säg till senast på måndag om du ska följa med
till Gävle teater och kolla på dans.

(Amanda, Nea, Sara S, Viktoria S, Peter, Britta, Lollo, Saari, Cecilia, Viktoria, Hanna C, Albin,
Alicja, Anders, Stefan, Hanna R och Camilla)

Lilla och stora skutt åker.

23/11 Måndags hälsinglands - 17-19.30 bara koreografier (alla nummer som är med på julskyltningen)
24/11 Tisdag ingen träning. De som har fått biljett har möjlighet att se föreställning i gävle med skuttarna
26/11 Torsdag Nea och Felix har träning med stora skutt. Sina solon endast 

28/11 genrep inför julskyltningen
29/11 julskyltningen

måndag 30/11 Lilla skutt har träning med er alla
tisdag 1/12 vanlig träning
torsdag 3/12 vanlig träning 

lördag 5/12 söndag 6/12 Koreografitävling i Gävle.
                                    Några tävlar, vi andra åker dit och stöttar, tittar och lär oss. 
                                    Stora skutt följer med detta år. 

måndag 7/12 vanlig träning med stora skutt
tisdag 8/12 hanna har vanlig träning (es08 har spelning på scandic) 
torsdag 10/12 vanlig träninge
måndag 14/12 teoripass med stora skutt.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste vara med och lägga mig i... :) Lilla Skutt hoppas få till en lucka och kunna komma ner till tävlingen, vill jättegärna se alla mina fina dansare! OCh det är även träning den 15:e... Kram på er alla!

2009-11-22 @ 13:53:33
Postat av: emelieolsson.

kostar det att följa med på tisdag, och vad är det för något? :)

2009-11-22 @ 14:02:53
Postat av: Anonym

Jag vill absolut med till gävle! Men vet inte om jag igentligen har tid.... När är föreställningen och ungefär villken tid åker vi hem? :)

2009-11-22 @ 18:46:25
Postat av: Britta

Jag vill absolut med till gävle! Men vet inte om jag igentligen har tid.... När är föreställningen och ungefär villken tid åker vi hem? :)

2009-11-22 @ 18:48:36
Postat av: Britta

Jag vill absolut med till gävle! Men vet inte om jag igentligen har tid.... När är föreställningen och ungefär villken tid åker vi hem? :)

2009-11-22 @ 18:49:14
Postat av: cam :-)

vi åker tåget... strax innan 17 och hem 21.05.

föreställningen börjar kl. 19 slutar 20

möjlighet till eftersnack också....



det går att läsa om föreställningen på www.gavleteater



modernt, lysrör och ljud som skapas i stunden.

duett.... spännande.... inspirerande...

några av er har fått meddelande på facebook...



emelie... du får åka med om du vill..... Nea

ska inte åka, så det finns en plats till dig.

2009-11-22 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0