efter första övningen

Fantastisk grupp!
Jätteroligt att undervisa er när ni jobbar hårt och låter er
vara motiverade. Efter ett ordentligt jazzpass känns det
i mina muskler en smula. Skönt! Repschema kommer
 ut här sen. Vilken tur att Hanna satt med och antecknade
under lektionen. Jag ser fram emot att läsa hennes tankar.

Öva på..... att hitta center....att placera höften så att ni orkar
hålla benet i luften......att göra en passé där foten slickar vägen.....
Öva på att göra plie, passe, tendue, battement...
Öva på tendue, developper, jeté på böjt och sträckt ben....
som vi gjorde ikväll.
Jag tycker att ni plockade stilen bra på koreografin.
Tung och explosiv......
Nu träffar jag er på måndag.... Hanna har er tisdag och torsdag.
                / kram till alla! :-) / cam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att det var en väldigt inspirerande och givande lektion, kul att vara igång igen! :)

2009-01-12 @ 22:00:43
Postat av: Hanna Li

Jag måste bara säga att det var en väldigt inspirerande och givande lektion, kul att vara igång igen! :)

2009-01-12 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0