danshäxan reflekterar 5

Hej!

Jag mår bra efter gårdagens möte och repetition. 
Det är så väldigt energigivande att vara mitt ibland människor 
som säger JA. Ja, vi ska koka knäckäpplen och Ja vi ska sälja dem 
på julskyltningen, Ja, jag kan binda kransar, Ja, jag anmäler min pappa 
att sälja. Ja vi vill självklart åka till Falun och dansa. Ja, vi vill och vi kan!
Det är härligt att lära känna unga kvinnor (tjejer då...) som vet, vill och kan 
ta för sig. Ni är fantastiska. Ta med er det vart än ni kommer och vad än 
ni gör. Ett öppet förhållningssätt och nyfikenhet tar er långt. 
Den som vågar och vill får leva och lära. Den som vågar och vill, kan 
så småningom massor som sig själv och andra, om världen och 
hur den fungerar. Den som vågar och vill, kan säga JA till sina behov
och drömmar. Ni vet kanske redan allt det här men jag vill bara säga det
ändå. Ni är så himla bra.... för att ni är just de ni är! / kramar danshäxan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0