Tack och bock!

Alltså... Jag vet inte var jag ska börja... Jag är så glad över att vi gjort detta. Jag känner tacksamhet över att just precis ni är mina dansare och en enorm glädje och stolthet över att vi fick till det. Kort repetitionstid men stort fokus och därför har det fungerat... Därför har vi lyckats lyfta våra nummer ett snäpp för varje repetition och därför har vi lyckats beröra publiken. Tänker att vi tar med oss egenskapen till andra projekt i framtiden. Nu får Volund sova och Lottningen är klar för denna gång. Nu jobbar vi vidare mot nästa delmål och huvudsakligt fokus på lektionerna kommer att bli teknik och koreografi... Back to basic ;) MEN vi börjar med kompledighet nu på tisdag för alla våra extra timmar som konserterna inneburit :) allt för nu, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0