Danshäxan förbereder sig och er inför rep månd 26e april

Imorgon den 26e april dansar vi Indiska - jag tar med inspirationskläder så att ni kan se hur jag menar.
                                                             Sedan gör vi det bästa av det.

                               Vi dansar också - Vi har bara varandra. Det är er koreografi och bara ni som kommer
                                                         ihåg den, gör ni inte det så gör ingen det.

Måndag 3e maj dansar vi - Sopdansen, Spök och baletten. Om du inte har med dig kläder och rekvisita här 
                                        så tycker inte jag att du ska vara med på scenen med just dessa nummer. 

Måndag 10e maj dansar vi - sop, spök, baletten, indiska, scream, breathe, indiska, everything, harder, dark road, 
                                         vi har bara varandra. 

Det innebär att varje dans får en eller någon kanske får två chanser. 
de danser som inte funkar, stryker jag. 
De som kan ligga i farozonen idag är:
harder (bara någon var med på lektionen när genomgång var planerad)       
vi har bara varandra (er koreografi, ni måste komma ihåg den och arbeta framåt) 
baletten - ni har inte tränat så mycket balett under våren..... här behöver ni jobba hårt.


Saker vi behöver öva på: everything - en till tid? ni kan göra mycket själva. 
                                      indiska - tror vi klarar oss med den tid vi har avsatt
           


Vi dansar på följande: heden på stan 21/5
                                dansotekets avslutning 29-30/5
                                dansforum 5/6 en liten grupp som åker dit med hanna.
                                11/6 glad sommar-dans på torget kl. 12.00
                                12/6 lördag, 13.00 dansotekets torgshow
                                13/6 söndag 17.00 TOTALT

Kommentarer
Postat av: emelie olsson.

vilka danser ska vara med den 12/6 på dansotekes torgshow?

2010-04-25 @ 10:22:19
Postat av: cam :-)

det har jag inte tänkt på... hdt är ju inte dansoteket... så ingen.. det räcker med fredag och söndag den helgen tänker jag :-)

2010-04-30 @ 20:17:00
Postat av: emelie olsson.

okej, då vet jag! :)

2010-05-01 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0