show i showen ordning.....

Här har jag tänkt på ordningen.....

  sop breathe harder vi har  scream  spök   
frida   x x x x   4
hanna x x   x   bak 4
felix x     x x fram 4
peter x     x x fram 4
sara c   x x x x   4
anastsia   x   x     2
britta x x   x   bak 4
stina x x x x x   4
nea x   x x   fram 4
elin x   x x x   4
kristin   x x x   bak 4
emelie x x   x   fram 4
bodil   x   x x bak 4
hanna r x x         2
               
               
Stina... du har fått plocka bort en koreografi för att få plats med breathe.
Ok?
Anastasia, om du är med och tränar på harder kan du få en plats där.....

Mina danser är då dessa samt indiska, everything, baletten, dark road, big sky tror inte jag glömde nån....

                                                        stora skutt :-)

Kommentarer
Postat av: stina

nu förstod jag inte riktigt?

Ska jag välja bort en koreografi av dom jag fått eller ska du göra det åt mig? :)

2010-02-14 @ 02:15:28
Postat av: Hanna

Hej jag heter lilla Skutt och är förvirrad eller bara tapapd... Vad är detta? Känner mig lite efter...

2010-02-14 @ 11:49:22
URL: http://hannaruback.blogg.se/
Postat av: cam :-)

stina ska inte göra harder.

hanna: detta är ett flödesschema på danser som

sitter ihop vid två tillfällen under våren.

:-)

2010-02-16 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0