snart påsk

Hej alla dansare!
Själv tycker jag det var trevligt med en biokväll. Även om dansfilmer inte håller så hög
berättarkvalitet. Men de dansar i alla fall. Nu går vi in mot den sista delen av terminen.
Vi ska få ordning på koreografierna är det tänkt. På torsdag blir det både hanna och jag.
Vi ska jobba med uttagning och idéer till kommande framträdanden.

Jag funderar på att ta med Dockan, Harder, Sopdansen, Felix solo till konserten den 14/6.
VI ska öva på dark road, big sky och spök också.
Till avslutningen blir det nog Harder, Sopdansen och Felix solo.

På stan den 15e maj vill jag ha.... Sopdansen, Felix solo, Big sky om vi hinner, Harder.
Men jag kanske ändrar mig något. VI får se hur bra det går.

Det är inte så många träningar kvar. På påsklovet är det ledigt.

v.15 är det mån och tis
v.16 ingenting.
v.17 mån tis tor
v.18 mån tis
v.19 mån tis tor
v.20 mån tis tor genrep på torsdag 14/5
v.21 mån tis
v.22 mån tors med genrep på torsdag 28/5 
v.23 mån tis tor 
v.24 mån tis  föreställning ev. fredag och söndag.
Det blir: 22 träningar och .....ca 12 koreografier.
Alltså inte så mycket tid/koreografi.....

Nu väntar vi på fotona.... :-) / cam

d
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp resultatet från uttganingen nån gång!!!! Jag blir galen...

2009-04-02 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0