en gammal hund lär sig sitta

Hej på er!
Ja, vad ska man säga... tyvärr är träningen inställd idag pga sjukdom eller...
grattis din gamla danshäxa - du har äntligen förstått att du måste vara trovärdig.
Ja det är bara att välja. Jag vaknade imorse med huvuvärk, magont, muskelsmärta
och en påtaglig trötthet. Nej, det hade inte gått över sedan söndagen, och lördagen,
och förresten.... fredagen. Så, jag klev upp klädde mig i icke danskläder för att
tala om för mig själv att jag måste ta det lugnt under dagen. Dock packade jag en
påse med träningskläder för att vara beredd ifall att....
Enär dagen traskade framåt och jag arbetade med lektioner och repetitioner så
kände jag väl att ... nej idag är ingen dag att hålla på och vara hurtig. 
Så jag beslöt mig att lyssna på vad min kropp säger mig... VILA!
Nu vet jag att jag också kan säga till er att vila.... nu när jag i alla fall har provat.....
Kostymernas på söndag.... och vanlig träning på måndag...16/2 sen dans på torsdag
19/2 samt.... KP genrep och föreställning under helgen. 
GRATTIS också till Peter och Vickan som kom tvåa i helgens DM i bugg....
jag hörde att det var bara en poängs skillnad till de som vann.... 
NÄSTA GÅNG TAR NI DEM! / kram till alla... från cam :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0