efter kp i kyrkan..... 22 februari

Mycket i livet är skönt, trevligt, bra och inspirerande.

Tack till de HDT'are som kom och tittade i kyrkan idag, ni betyder så mycket
för de andra. Sådant inspirerar

Tack till KP-gruppen som jobbar hårt och gladeligen en den första helgen på sportlovet.
Ni berättar en så viktig historia tillsammans och gör det oerhört bra.


Att sitta ner efteråt och prata både med varandra och med arrangörer och publik
tycker jag är skönt, vi får feed back och påfyllning. Dessutom är det trevligt att samlas
och bara få prata om vad som helst utan tidspress.

Fortsätt att utveckla era rollkaraktärer i föreställningen.
Ni är trovärdiga och intressanta att följa.

UMR-kongressen Ekerö, Stockholm.
Emilia vet mer....

Emilia Lucchesi   E-postadress(er):   [email protected]

Säkert ska det repas..... och kom ihåg.... att ni är fantastiska.....och
jag får vara en del av era liv.... / tackar... cam :-)




 


Kommentarer
Postat av: Hanna Li

Nackspärren till trots mår jag riktigt bra nu, jag har aldrig känt mig så säker i den här föreställningen som nu. Tack så hemskt mycket dagens föreställning, jag tror vi alla har tagit ett steg till idag! :)

2009-02-22 @ 19:50:03
URL: http://penne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0