jul med lov och återhämtning

Hur går det där hemma i stugorna? Med 4-veckorsprogrammet menar jag?
Jag sköter mig okej med mitt. Gymmade igår och i förrgår... tänkte gymma idag men
vi får la se om jag är förklyld eller om det bara är träningsvärk.

Snart kommer schemat upp för vårterminens start.
Innehållet i lektionerna blir något förändrat både för lilla och stora skutt.
Men på det stora hela blir det samma innehåll.

Julen är bra, det finns möjlighet att välja andra saker än dans
på kvällarna, har ni märkt det? Att det finns en hel värld där ute att upptäcka?

Även om avbrottet från vardagen var högst välkommet så saknar jag att
gå till danssalen och göra mina "never-ending" pliéer.

Hur har ni det? / kram stora skutt.....

Kommentarer
Postat av: emelie olsson.

jag har det bra här hemma!

men ska jag vara ärlig är jag inte så duktig med mitt träningschema, jag har både gymmat och varit ute och gått.

men det som skulle ge mig mest resultat är mina övningar för foten och ljumskarna, och det har jag övningar till varje dag som jag inte skött alls! jag har bestämt mig för att börja med dom sista veckan på lovet och fortsätta med dem de tre första veckorna vi börjat skolan.. :) men ut och gå och gymmet är jag helt okej på att sköta!

men dansen är saknad. man skuttar runt här hemma och börjar bli lite smått tokig..

hoppas alla har det bra.

kram.:)

2009-12-29 @ 12:55:06
Postat av: Elin Guttelvik

Jag har det kalasbra här hemma! :)Lite jobbigt att bära runt på en massa lådor men annars så ;)

Jag skötte mitt träningschema jätte bra de första 1,5 veckorna sen så gick det utför (det var då jag började måla på det nya rummet) Därför har jag snirklat in mitt träningschema in i mitt första nyårslöfte, jag tänker börja om på första veckan den 1/1 2010 och köra gärnet! ;)

Som Emelie redan har sagt så skuttar man runt här hemma... det känns tråkigt att inte kunna gå till danssalen och träffa alla härliga människor. Men men desto roligare blir det att träffa alla när vi startar den nya terminen :D

Kramkram på er :D

2009-12-30 @ 11:59:16
Postat av: Hanna J.

Har inte skött mitt träningsschema så bra, om jag ska vara ärlig. Har inte varit så motiverad, men nu känner jag att jag ska ta nya tag. Motivationen kommer tillbaka mer och mer, kan det bero på att man saknar dansen så mycket?! Hah, jag tror det. Men det ska bli härligt att få komma tillbaka till runtinerna igen, man saknar dom. Tur att jag lyckats besöka folkets hus någon gång annars hade jag blivit tokig, det räcker inte riktigt med att skutta runt här hemma. Gott nytt år på er alla, så syns vi snart igen!:)

2009-12-30 @ 23:47:01
URL: http://haniel.blogg.se/
Postat av: Sara Ac

ja ärligt så går jag inte helt efter det schema jag skrev men jag försöker gör något aktivt varje dag. Det är svårt att ta sig tid när man vill vara social med familj och vänner, där sitter promeblemt för mig. Men raska promenader och plumsa i snön är både träning och socialt om man går ut några stycken. men kanske ska göra som de andra och försöka börja om...

2010-01-03 @ 10:40:56
Postat av: Nea

Efter två veckor borta, först Öland och sedan Egypten, känns Bollnäs som en alldeles utomordentligt hemtrevlig stad! Skönt att sova i sin egen säng igen... Jag har hållit igång, dock inte helt efter schema eftersom det varit svårt när man är på semester. Men gymmat har jag, och många promenader. Lite hemmaträning också... Och icke att glömma - simning/snorkling! Väl tillbaka har jag dock dragit på mig feber, så nu tänker jag fokusera på att bli frisk! Men det är Puls & Power på onsdag 19.00 på Oden och yoga på torsdag 20.00 på badhuset, några som har lust att hänga på? :-)

2010-01-04 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0