att våga leva livet på livets villkor

acceptera dig själv, din människa, dina bra och inte ännu så utvecklade sidor,
din kropp och verktyg.

"det här är jag" - vad kan jag göra med det?

Vad är mina förutsättningar?


Minns att den som dansar anstränger kroppen och själen hårt och ofta.
Fyll på förråden med täta mellanrum. Ät frukt, kött, fett, kolhydrater, grönsaker, bröd, fisk...
Blanda innehållet i måltiderna så att du får i dig så många olika saker som möjligt varje dag.

Ät sånt som är gott och får dig att må bra.
Lägg tid på sånt som får dig att må bra = vila/återhämnting.
Investera i dig själv och bli på så sätt en bättre medmänniska.
Lyssna på din inre röst - den pekar dig oftast åt rätt håll.

Den som vill ha hjälp på gymmet: Cam gymmar torsdag och fredag 12.00-13.00
Samt lördag 14.30 ca om jag inte blir sjuk förstås.
Håll koll på blkoggen! / kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0