måndag 27 april

Carls bilder är gudomliga!
Ni får strax del av dem.
Det är ett par tre av varje set.

Dagens repetition.

Harder - bra där! det kommer att bli fint! Nästa gång rätt kostym.
Sopdansen - bra oxå där. Nästa gång... kängor, brallor, sop, tröja.
 Dark Road - fint idag. grupperna jobbade inåt med relationerna. Super!
                        Nu jobbar vi på med att hitta formen.
Big Sky - kolla vad snabbt ni tar in material. Håll i kvalitén nu och jobba Graham.
                 Nästa måndag - versen efter grupp-falla 1 och sedan grupp-falla 2 samt
                                                slutet efter gruppfalla 2. That´s it.

Nästa måndag - 17-17.30 jazzdiagonal
17.30-17.45 sopdansen
17.45-18.00 harder
18.00-18.30 dark road
18.30-19.30 big sky

                               / kram alla fina dansare....


Kommentarer
Postat av: Bodil

Wiie! får vi se bilderna i morrn? kanske?

2009-04-27 @ 21:39:50
Postat av: Kristin

Åh ja va kul med bilderna! :D

Jag skulle ha pratat med dig Camilla om nästa vecka när jag kommer till er, tider och så...men jag glömde ju bort det idag! Men om vi inte ses igen i veckan så ringer jag. :)

2009-04-27 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0